Longering

Eftersom jag inte får rida än så får jag försöka göra lite annat med Laukur för att förbereda honom inför vår uppstart 🙂 Blir lite longering, tömkörning eller tygelkörning oftast. Två veckor kvar till efter kontrollen så snart hoppas jag på att sitta på hans rygg igen. Har svååår ridabstinens! Så här långt riduppehåll har jag aldrig haft under mina 18 år som ryttare och hästägare 🙂 Men det har varit värt det för jag har världens underbaraste och finaste dotter!

Ett par dåliga bilder från longeringen här haha.

Image

Image

Ska försöka ta en promenad nu snart innan regnet kommer, igår kom vi aldrig ut för det var tätt mellan skurarna! 😦

Bjuder på en bild från i förrgår på regnbågen över vårt hus sett från stallet 🙂

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar