Midsommar

Vi har lugn och bra midsommar 🙂 På midsommarafton var vi i Aschtan som varje år. På midsommardagen var vi hemma och grilla och myste bara. Balvagnen med det gänget vi brukar åka till Gunnevi med stanna till här och tydligen hade vi varit saknade! Väldigt roligt att höra 🙂 Nästa år hänger vi nog med dom. Ville inte lämna bort Josefin när hon är så liten och det blir krångligt och vara borta så länge från henne när jag ammar.

Usch va det har regnat i två dagar…igår åkte jag och Josefin till jobbet och hälsa på och där var det fullt ös som vanligt hehe. Sen skulle jag ta HB prover inför besöket hos BM i morgon, men vi fick åka in till mormor först för det ösregna och Josefin hade blivit sjöblöt från vägen från parkeringen och in till verkstan.

Skönt med sol idag! Jag och Helena ska ta en promenad om en timme. Tänkte försöka plocka undan och diska nu medan Josefin sover. Hon kanske vill ha mat innan vi går åxå 🙂

I morgon hoppas jag på en ridtur! Borde inte vara några problem, men man vet aldrig. Håller tummarna! Då ska vi prova nya fina schabraket och det nya bettet också 🙂 Fina Laukur!

Image

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar