Tygelkörning

Igår blev det lite tygelkörning med Laukur för att jobba lite tölt. Han är superduktig som vanligt 🙂 Tog flera steg åt gången ibland, han fattade snabbt vad han skulle göra, men jag störde honom ibland då jag inte hängde med så bra som jag borde från marken, lättare när man sitter på 🙂 haha

Provade en annan nosgrimma på honom, inte för att det behövs, men för att jag tycker det är snyggt 😉 

Image

Tänkte skithästarna skulle få busa lite medan jag städade boxarna och förberedde kvällsmat så jag klädde av Laukur, men dom gick bara och åt så det var ingen idé :p

Image

 

Hade mormor och Sven-Erik här igår. Dom har inte varit och hälsat på oss i huset än och så skulle Josefin få present. Trevligt att dom kom en sväng. När vi satt och drack kaffe så kommer Blaze in och jag ser att han rullat sig i nåt och fy f*n vad det luktade! Patrik fick äran att duscha honom medan jag lagade mat. Äckel hund 😛 Han brukar inte rulla sig i skit, men det måste ha vart väldigt roligt igår….

Nu ska jag dricka upp kaffet och packa in mig och Josefin i bilen och åka till BVC.

Ha det bra!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar